De eerste dag - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van MargitenRose - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van MargitenRose - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Mar

Blijf op de hoogte en volg MargitenRose

01 Mei 2015 | Frankrijk, Bordeaux

Zo, dat zit er op. De eerste dag is goed gegaan, lekker kunnen doorrijden. We hadden gehoopt op zon, helaas regen. We zijn voorbij Bordeaux. Hondjes zijn superbraaf geweest. We hebben veel gekletst onderweg. Ze bewaken nu onze hotelkamer.

• 01 Mei 2015 - 19:59

Margriet:

Zo dames de kop is er af! Fijn dat het zo goed is gegaan! En dat jullie een paar waakhonden bij je hebt! Als ze maar niet gaan blaffen!Een wc bril is nooit weg!Straks lekker slapen!En morgen weer verder!Kus kus!

• 01 Mei 2015 - 20:22

Jonah:

hoiiii is het gezellig daar vast wel ook de hondjes lief ?? ik mis je mam hahaha bio toets verzet boekpresentatie ook door examestunt alle bovenbouw klassers hebben de hele school op stelten gezet ze zijn met scooters naar binnen gereden en er zijn kluisjes om gevallen een rap battle tussen de scholieren en docenten en de hele school zat onder het papier enzo het was wel super gaaf en leuk gedaan verder geen lessen gehad kon ook niet echt super veel herrie enz wel ik vond het super leuk en nou heb ik ook vakantie hoor papa en ik gaan der een leuke week van maken jij toch ook veel plezier nog en alvast weltrusten doegg xxxx

• 01 Mei 2015 - 21:08

Edwin:

Hee lieverd, fijn dat de eerste dag goed is gegaan!
    Morgen beter weer laten we hopen.
    Voor straks lekker slapen.
    Liefs, Edwin XXXX