Heerlijke dag - Reisverslag uit Almodóvar del Río, Spanje van MargitenRose - WaarBenJij.nu Heerlijke dag - Reisverslag uit Almodóvar del Río, Spanje van MargitenRose - WaarBenJij.nu

Heerlijke dag

Door: Mar

Blijf op de hoogte en volg MargitenRose

04 Mei 2015 | Spanje, Almodóvar del Río

Doordat onze luikjes van ons raam nog dicht waren bleef ik in het donker draaien en keren. ..bleek het al half 10 te zijn! Snel ontveten en naar de markt. Rose en ik José in de rolstoel naar boven geduwd. We hebben wel gelachen, het regende, markt werd daardoor vroeger afgebroken, dus wij weer terug.Bij het huisje aangekomen scheen de zon. Toen dus snel naar de kliffen en zee. Superwoest en te gevaarlijk om te zwemmen, maar zo gaaf om in te staan!! Hondjes vonden het geweldig!!! Ik heb een paar plantjes gepikt om te stekken (Iets wat ik normaal nooit doe!!) . Met z'n allen ge-yahtzeet en heerlijk van Sal zijn kookkunsten genoten! Daarna nog naar Aljezur geweest, prachtige huisjes gezien en zonsondergang. Genieten op en top en we hebben fijne gesprekken! Oh ja we hebben voor Ellen nog supergrote dennenappels geraapt. Een grote tas vol! Hopelijk geen teken, het barst er hier van.

• 05 Mei 2015 - 10:17

Edwin:

Hoi lieverd, wat een mooie foto's en wat lijkt het me gaaf daar. Vandaag is het hier bevrijdingsdag. De vlag wappert er staat veel wind maar voorlopig schijnt de zon. Fijne dag vandaag en geniet van al het moois daar. Groeten aan Salvatore, José en Rose. XXXXX