Laatste dag Portugal - Reisverslag uit Rogil, Portugal van MargitenRose - WaarBenJij.nu Laatste dag Portugal - Reisverslag uit Rogil, Portugal van MargitenRose - WaarBenJij.nu

Laatste dag Portugal

Door: Mar

Blijf op de hoogte en volg MargitenRose

06 Mei 2015 | Portugal, Rogil

Laatste dag Portugal alweer. Vanmorgen met de hondjes joggend naar de klif gegaan en afgedaald naar het strand. Het was eb en gaf weer een heel andere blik op het strand. Prachtig! Gigi heb ik in een poel zwemles gegeven. Na snel ontbijt naar Aljezur, een pittoresk schattig dorp. Daarna daar naar de kust. Veel grotere baai en kliffen en zandstranden!! De zee in geweest, wat een geweld en kracht zeg. Azuurblauwe zee en woeste golven. Boodschappen gedaan voor de terugreis en daarna uit eten. Morgen nemen we afscheid en gaat de lange reis weer terug.

• 06 Mei 2015 - 08:54

Margit:

Hee lieverd, wat een leuke foto's en lekker gegeten.
    Vandaag weer op de terugreis. Hele goede reis lieverd, lekker rustig aan en nog genieten van alles wat je onderweg misschien nog kunt bewonderen.
    Tot gauw lief. XXXX

• 07 Mei 2015 - 07:59

Margriet:

De terug reis is alweer begonnen. Erg mooi bij José emSalvatore.Ze hebben nu een mooi stekkie.Jullie hebben weer heel wat km te gaan! Gisteren al een mooi stuk afgelecht! Vandaag weer verder! Rustig aan en niet te lang doorgaan! Goeie reis♡♡♡♡