De eerste dag van de reis terug - Reisverslag uit Miranda de Ebro, Spanje van MargitenRose - WaarBenJij.nu De eerste dag van de reis terug - Reisverslag uit Miranda de Ebro, Spanje van MargitenRose - WaarBenJij.nu

De eerste dag van de reis terug

Door: Mar

Blijf op de hoogte en volg MargitenRose

06 Mei 2015 | Spanje, Miranda de Ebro

Om half 7 afscheid van Sal genomen. Prachtige zonnige dag. Nog even ontbeten en spullen verzameld en toen afscheid genomen van José en de hondjes Luna en Gigi. Om 9:15 reden we weg. Eerst 2,5 uur binnenweg en daarna de snelweg. Weer rustig op de weg, dat rijdt ontspannen. Onwijs veel ooievaars gezien in de wei, de lucht of op nesten. Zo gaaf. Uiteindelijk bij Miranda de Ebro een hotel gevonden. Bijelkaar 1100 km gereden. Nog wat gegeten en nu lkkr slapen.

• 07 Mei 2015 - 19:33

Jacqje :

Hé wijfie.... Je zal het niet geloven maar al die tijd wist ik niet hoe ik jou verslagen kon lezen (ja lach maar)
    Eindelijk heb ik het nu dus gelezen, echt geweldig hoe jullie dat gedaan hebben.... Petje af.... Nu zijn jullie alweer op de terug reis Doe voorzichtig en Geniet xxx van Jacqje